Sunday 14 July 2013

ကၽြန္မ ေပ်ာ္ပါတယ္

ကၽြန္မအခက္အခဲႀကံဳတုိင္းေရွ႔ကေနကာကြယ္ေပးမယ္႔  ညီအစ္ကိုေမာင္နွမအရင္းခ်ာမရွိေပမယ္႔
ကၽြန္မကုိငဲ႔ညွာေပးတဲ႔ ေမာင္နွမေတြရွိလုိ႔ ကၽြန္မေပ်ာ္ပါတယ္

ကၽြန္မမွာ တိုင္ပင္ေဆြးေႏြးရမယ္႔ ရင္းနွီးတဲ႔မိတ္ေဆြအေပါင္းသင္းမရွိေပမယ္႔
ကၽြန္မစိတ္ညစ္တုိင္း အရစ္ခံတဲ႔သူငယ္ခ်င္းေတြရွိလုိ႔ ကၽြန္မေပ်ာ္ပါတယ္

ကၽြန္မအလုပ္မွာ ဖိစီးမွဳမ်ားလာလုိ႔မွ်ေ၀လုပ္ကိုင္ေပးမယ္႔လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မရွိေပမယ္႔
ကၽြန္မပင္ပန္းတုိင္းေငးငိုင္တုိင္းနားလည္ေပးတဲ႔လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြေႀကာင္႔ ကၽြန္မေပ်ာ္ပါတယ္

ကၽြန္မအလြမ္းေတြၿပင္းထန္လာတိုင္းအနားမွာအားေပးမယ္႔ အားေပးေဖာ္မရွိေပမယ္႔
ကၽြန္မလြမ္းသလိုထပ္တူလြမ္းေနတဲ႔ နွလံုးသားတစ္စံုရဲ ႔အလြမ္းမိုးေတြေႀကာင္႔ ကၽြန္မေပ်ာ္ပါတယ္

ကၽြန္မအိမ္ကိုလြမ္းတုိင္းအေမ႔နားမွာခဏခဏေနခ်င္ေပမယ္႔
ကၽြန္မအိမ္ၿပန္ခ်င္တုိင္းၿပန္လုိ႔မရေအာင္စြမ္းေဆာင္နုိင္တဲ႔ ကၽြန္မရဲ ႔လစာေႀကာင္႔ ကၽြန္မေပ်ာ္ပါတယ္

ကၽြန္မမွာအရင္ကအြန္လုိင္းသူငယ္ခ်င္းေမာင္နွမေတြအမ်ားႀကီးရွိခဲ႔ေပမယ္႔
ကၽြန္မအြန္လုိင္းသံုးတိုင္း ၿငိမ္ခ်က္သားေကာင္းေနၿပီး ေနႀကတဲ႔သူတုိ႔ကုိႀကည္႔ၿပီး ကၽြန္မေပ်ာ္ပါတယ္

ကၽြန္မရဲ ႔ ခ်င္ ေတြ (လုိခ်င္စ္ိတ္၊စားခ်င္စိတ္၊သြားခ်င္စိတ္၊ၿဖစ္ခ်င္စိတ္......)ေတြအမ်ားႀကီးရွိေပမယ္႔
ကၽြန္မဘ၀နဲ႔ကၽြန္မတင္းတိမ္နုိင္ေအာင္ ကိုယ္႔ဘာသူထိန္းသိ္မ္းနိုင္ေသးတဲ႔ ကၽြန္မစိတ္ကိုကၽြန္မပိုင္ေသးလုိ႔ ကၽြန္မေပ်ာ္ပါတယ္

ကၽြန္မစိတ္က်ဥ္းႀကပ္လို႔ငိုိခ်င္လာတိုင္း
ကၽြန္မစိတ္ကုိထြက္ေပါက္အၿဖစ္ေပးတတ္တဲ႔ လြမ္းေမာစရာသီခ်င္းေတြနဲ႔ မ်က္ရည္မိုးသြန္ၿဖစ္ေအာင္စာအုပ္ေတြရွိေသးလုိ႔ ကၽြန္မေပ်ာ္ပါတယ္

ကၽြန္မအခုတစ္ေယာက္တည္းလုိ႔ခံစားမိေပမယ္႔
ကၽြန္မမွာဟိုးအရင္ကသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ႔ရတဲ႔ ေန႔ရက္အခ်ိန္ေတြပိုင္ဆိုင္ခဲ႔ဖူးလုိ႔ ကၽြန္မေပ်ာ္ပါတယ္

ကၽြန္မကုိမသိတဲ႔အေ၀းတစ္ေနရာကိုထြက္ေၿပးသြားခ်င္ေပမယ္႔
ကၽြန္မထြက္ေၿပးလုိ႔မရေအာင္ ခ်ဳပ္ေနွာင္ေပးႀကတဲ႔ သံေယာဇဥ္ေတြရွိေနေသးလုိ႔ ကၽြန္မေပ်ာ္ပါတယ္


ဟုတ္ပါတယ္
ကၽြန္မ ေပ်ာ္ပါတယ္
အရင္ကလည္းေပ်ာ္ပါတယ္
အခုလည္းေပ်ာ္ပါတယ္
ေနာင္လည္းေပ်ာ္မွာပါ



မဂ်ီးဂါေယာင္း


No comments:

Post a Comment